ایده های تجارت fttusdt
نوشته شده توسط : Mihayloo

FTTUSDT: FTT/USDT

Crypto-IR

crypto-ir به روز شده است

خوب ، ما با این سکه ، ما را دیدیم که همه اینها جعلی بوده و این سکه سکه گهی نیست و می تواند در هر زمان چنین موشکی به ماه پمپ شود. و من فکر می کنم قمار بزرگی برای این سکه به وجود آمده است ، بنابراین برخی از این موارد را خریداری کرده و برای پمپ بزرگ نگه داشته و فکر می کنم به زودی با توجه به RSI که در Daily و Ema فروخته می شود ، به زودی می آید. می تواند پمپ 20 برابر یا بیشتر باشد.

FTTUSDT: ???? Future FTT price FTX token under threat ????

P_S_trade

P_S_TRADE PREMIUM به روز شده

چرا قیمت FTTUSDT مستقیماً به نتیجه "نمایش" بین مدیرعامل Binance CZ و سام بانكمن سرخ شده با FTX بستگی دارد؟در ساعت 06. 11 ، رئیس Binance مجموعه ای از توییت ها را منتشر کرد که در آن وی نوشت که Binance به عنوان بخشی از استراتژی برای خروج از سرمایه گذاری در FTX 2. 1B دلار در BusD و FTT دریافت کرد. و به دلیل اقدامات "غیر اخلاقی" ، برنامه سرخ شده سام بانكمن.

FTTUSDT: FTT is gone!

لطفاً اگر می خواهید ایده های بیشتری را ارسال کنم و مرا دنبال کنم تا از کارهایم پشتیبانی کنم ، لطفاً از اول روی دکمه BOOST کلیک کنید! این کاملاً رایگان است. بیش از یک ماه پیش پیش بینی کردم که FTX Token 70 ٪ از ارزش خود را در برابر USDT از دست می دهد. در آن زمان قیمت 1. 8 بود ، و اکنون تقریباً -50 ٪ دیگر پایین آمده است! از آنجا که جفت FTTUSDT از بین رفته است.

FTTUSDT: FTTUSDT Don't trust this rise unless this line breaks

Token FTX از زمان سقوط یک ماه قبل بهترین کار روزانه را تجربه می کند و ما می بینیم که بسیاری از سرخوشی به بازار باز می گردند اما به شما توصیه می شود که علی رغم شکستن بالاتر از 4H MA50 ، نباید بیش از حد تحریک شوید. خط) ، قیمت هنوز هم محدوده در داخل مستطیل 1. 175 - 2. 100 25 روز است. فقط یک استراحت بالاتر از 2. 100 می تواند یک خرید باشد و آن.

FTTUSDT: How To Know When To Quit (Part 1/2)

سلام معامله گران ، همه موارد زیر براساس ترجیحات من است ، من هیچ توصیه مالی نمی دهم و چیزی برای فروش شما با این مقاله ندارم. من محتوا را به اشتراک می گذارم زیرا می بینم که بسیاری از معامله گران در حال شکسته شدن هستند و می شوند و نمی خواهم شما یکی از آنها باشید. تقسیم این مقاله در 2 بخش زیرا متراکم است و من نمی خواهم افرادی را که ممکن است از دست بدهم.

FTTUSDT: Cup and Handle/Inverse H&S

به نظر من بسیار صعودی ، RSI تصادفی تحت مقاومت در مورد فشار دادن ، سقوط دسته گوه. کاهش حجم ، بازپرداخت صعودی در برگزاری مثلث متقارن نیز.

FTTUSDT: Will FTT rise again?

behdark

Behdark Premium به روز شده است

امیدوارم که شما در این تحلیل خوب باشید می خواهم در مورد حرکت بعدی FTT صحبت کنم. اگر منطقه سبز ما نگه داشته شود و شمع در بازه زمانی 4 ساعته در زیر این منطقه بسته نشود ، می تواند یک حرکت وارونه باشد. توجه داشته باشید که خطر این ارز بسیار زیاد است

FTTUSDT: ftxusdt

hishamghalib07

Hishamghalib07 به روز شده است

ما با وجود فروپاشی آن ، این ارز را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد ، اما برای کشف آنچه از علم اعداد به دست آورده ایم

FTTUSDT: FTX Token completes H&S top

این کاهش امروز یک H& S عظیم را در نشانه FTX به پایان رسانده است. در یک حرکت تعیین کننده و نزدیک به بالای گردن ، این الگوی را نفی می کند.

FTTUSDT: FTT FTX token most likely to go to 0

BuySellMarketMaker

BuysellmarketMaker Premium به روز شده است

FTX برای ورشکستگی ، 10 میلیارد دلار بدهی ، بدون BTC در اختیار داشت ، دهمین ورشکستگی در تاریخ ایالات متحده. FBI برای استرداد سام بانكمن سرخ شده. حتی Binance نمی خواهد آن را بخاطر بدهی خریداری کند. به احتمال زیاد به 0 می رود.

FTTUSDT: FTT to lose another 70%?

bizmark

Bizmark Pro به روز شده است

لطفاً اگر می خواهید ایده های بیشتری را ارسال کنم و مرا دنبال کنم تا از کارهایم پشتیبانی کنم ، لطفاً از اول روی دکمه BOOST کلیک کنید! این کاملاً رایگان است. سلام بچه ها! امیدوارم که شما حتی پس از نقص نقدینگی FTT/ FTX که به نوعی با نمودار زیر دو ماه پیش نشان داده شده است ، خوب عمل کرده اید: اکنون به نظر می رسد که ما هنوز انجام نشده ایم ، زیرا FTT این مثلث را خراب کرد ???? و من.

FTTUSDT: ????WHY SBF ARREST IS A BULLISH SIGNAL FOR CRYPTO MARKET❓

???? سلام دوستان! این فنلاندی اتفاق می افتد: سام بانكمن سرخ شده روز دوشنبه پس از آنكه دادستان های آمریكا علیه وی اتهامات كیفری را مطرح كردند ، در باهاما دستگیر شد.???? SEC سام بانكمن را به دلیل انجام "کلاهبرداری سالها" در FTX متهم كرد. تشکیل پرونده دادگاه ادعا می کند که بنیانگذار FTX یک کلاهبرداری عظیم و سالها را ایجاد کرده است-میلیاردها بودجه مشتری را برای شخصی خود منحرف می کند.

FTTUSDT: FTT , FTX and SAM vs. CZ

moonypto

moonypto به روز شد

پیتر برانت فقط یک الگوی سر و شانه را برای FTT ارسال می کند !! به هر حال. در ساعاتی قبل از نجات FTX از Binance ، به دنبال وثیقه بیش از 1 میلیارد دلار از سیلیکون ولی و میلیاردرهای وال استریت بود. تا ظهر سه شنبه ، سوراخ بسیار عمیق تر به 5 میلیارد دلار به 6 میلیارد دلار رسید. SBF در پیامی به کارمندان ارسال شده در صبح سه شنبه نوشت ، "IN.

FTTUSDT: 2 TradingView Strategies for trading crypto:The BarUpDn Strategy

تجارت cryptocurrency با استفاده از شاخص های مناسب و استراتژی های TradingView می تواند بسیار ارزشمند باشد. یک استراتژی TradingView یک اسکریپت است که می تواند هنگام تشخیص شرایط خاص در نمودار ، خرید و فروش سفارشات را ارسال ، اصلاح و لغو کند. علاوه بر این ، استراتژی ها به معامله گران این امکان را می دهد تا آزمایش های خود را انجام دهند تا اعتبار یک استراتژی را در حالی که در TradingView قرار دارند ، افشا کنند.

FTTUSDT: Soon there will be a pump in the FTT currency

سلام بچه ها طبق نمودار ، به زودی یک پمپ به ارز FTT رخ می دهد و مکان بسیار مناسبی برای نگهداری و فروش با قیمت 7 دلار است. R/R = 29 WOOOOOW بسیار خوب سود تقریبی سود 450 ٪ مانند و نظر لطفا. فکر می کنی چه چیزینظرات خود را به اشتراک بگذارید.

FTTUSDT: RIP?

Shaptarshi

shaptarshi به روز شده است

نه یک مشاوره مالی ، خطر بزرگی که من با اهرم 8x و 15 دلار در آن قرار دارم. فقط تلاش من را امتحان کردم

FTTUSDT: ????BREAKING: Binance will delist all FTX pairs❗ Strange decision.

???? سلام دوستان! Binance تمام جفت های معاملاتی FTX را حذف می کند: FTT/BNB ، FTT/BTC ، FTT/ETH ، FTT/USDT. این یک تصمیم عجیب برای مدیرعامل Binance است ، زیرا این شرکت هنوز Luna و Luna2 (LUNC) را که کلاهبرداری شده است ، حذف نمی کند و ذخایر کافی برای بهبودی ندارد. سرمایه گذاران تقریباً 40B دلار در لونا و USDT از دست می دهند. فقط مبادله Binance 1. 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده از دست می دهد.✅ همان.

FTTUSDT: FTX updated intel

indepth

به روز به روز شده

11 نوامبر 20229: 36 بعد از ظهر CST منحصر به فرد حداقل 1 میلیارد دلار از بودجه مشتری که در شرکت رمزنگاری ناموفق FTX مفقود شده اند - منابع توسط Angus Berwick Illustration نشان می دهد که آرم FTX و نمایندگی از ارزهای رمزنگاری شده از ارزهای رمزنگاری شده در جلوی لوگوی نمایش داده شده و FTX نمایش داده می شودکاهش نمودار سهام در این تصویر گرفته شده در 10 نوامبر 2022. < Pan> ???? سلام دوستان! Binance تمام جفت های معاملاتی FTX را حذف می کند: FTT/BNB ، FTT/BTC ، FTT/ETH ، FTT/USDT. این یک تصمیم عجیب برای مدیرعامل Binance است ، زیرا این شرکت هنوز Luna و Luna2 (LUNC) را که کلاهبرداری شده است ، حذف نمی کند و ذخایر کافی برای بهبودی ندارد. سرمایه گذاران تقریباً 40B دلار در لونا و USDT از دست می دهند. فقط مبادله Binance 1. 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده از دست می دهد.✅ همان.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: